NEPTUN-LE6621 Startet 16.Juni.2008 Del på Facebook Startet 16.Juni.2008 (redigert) Er det noen her som har kjenskap til VHF radioen "Midland neptun 100" som t.d. maritim selger.....?? Som du kanskje sjønner har eg kjøpt ein,og Har lagt inn MMSI nummer,og alt funka greit og fint (kobla sammens med kartplottar) Virka å vere ein kjemperadio......fekk vertall veirvarselet idag tidleg kl.09.00 og dei meldte sol... Det eg lurer på er at i brukarveiledninga er det godt forklart korleis ein legger inn MSSI nummeret. Lenger nede i brukarveiledninga kan ein legge inn noko som kalles " ATSI MSSI nummer" da radioen har innebygget ATSI funksjon....."Built-in switchable DSC (class D) feature and ATIS function"...sitat slutt... Noen som veit om dette er det samme nummeret som det MSSI nummeret eg alt har fått.....eller er det nummer til ein tillegsenhet????...for det står det ingenting om ser du :o) Det er og forklart korleis ein koblar ATSI funksjonen inn eller ut (enable/disable) og at har du ATSI funksjonen på koblar DSC funksjonen automatisk ut.... (Brukarveiledninga ligg på nettbutikken maritim sine sider) ....Bør vel ring levrandøren,men imens spørr eg her..... :o) Redigert 16.Juni.2008 av jallis1971 (see edit history) Sitér dette innlegget **Båtfolk** -Vassendgutane- Link to post
Sjøtummel Svart 16.Juni.2008 Del på Facebook Svart 16.Juni.2008 Nei, ATIS brukes ikke i Norge (eller andre land i Norden for den saks skyld) og du skal ikke programmere ATIS ID. Sitér dette innlegget Link to post
NEPTUN-LE6621 Svart 16.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2008 Takk for raskt svar til nybegynnere.... :o)..... Sitér dette innlegget **Båtfolk** -Vassendgutane- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.