Leifer`n Startet 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2008 (redigert) Jeg spør bare for at jeg tror det er noe feil der,, eller er det bare veldig lenge siden jeg tokk dette beviset??? Se på side 222 og på di 4 første bildene der.. er ikke Styrbor lanternen og babor lanternen byttet om, det burdte vel vært omvendt??? Om jeg har feil så er ikke det første gangen, men har jeg rett bør jo boka tas inn og bli rettet, for da er det sikkert ikke bare den ene feilen her. artig og høre om andre har lagt merke til noen feil,,,, dette er den nyeste boka fra februar 2008 jeg snakker om.. Jeg har hvertfall GRØNN lanterne på styrbord og RØD på babord... Redigert 17.Juni.2008 av DACAPO-9000-HT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Leifer`n Svart 17.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 (redigert) Jeg vil tro at disse 4 bildene er feil beskrevet... Redigert 17.Juni.2008 av DACAPO-9000-HT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Beckham Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Grønn er styrbord..!!! Sitér dette innlegget Link to post
Leifer`n Svart 17.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 (redigert) Da har nok Olaf Trysnes skrevet feil på side 222 til bildene der,,, vel vel, kansje vi finner flere feil. Redigert 17.Juni.2008 av DACAPO-9000-HT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.