poden Startet 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2008 Har en Vestfjord 17 fra 1980. Det er jo dubbel bunn å greier men ingen tappe plugg for eventuellt vann. Kan det eventuellt ettermonteres og hvordan går jeg frem i tilfelle ? Takk for alle tips da jeg egentlig er en STOR landkrabbe men trives i båt. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Vestfjord 17 er bygget med bunn og dørk som en boxkonstruksjon med skum som kjerne. Den er skummet I jigg med svært høyt trykk. Er det vann inni der har du andre problemer. Sitér dette innlegget Link to post
poden Svart 17.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Har ikke, som jeg vet, noe vann der . Men da trengs det ingen plugg da ,fine greier. Er det noen som har tips om info/bilder om Vestfjord båter ? Eller bilder av logoen, min båt mangler . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.