Til Sjøs Herman Startet 17.Juni.2008 Del på Facebook Startet 17.Juni.2008 Hei jeg heter Herman og jeg er den ene av de to redaktøren i båtbladet "Til Sjøs" Forløpig har bare den andre redaktøren, Sondre vært medlem i baatplassen.no, men nå har også jeg endelig kommet meg på nett. Ville bare si i hei, Og ønsker dere alle en riktig god og båtfylt sommer! PS: er det noe om båtbladet dere lurer på så bare ta kontakt. Mvh "Til Sjøs" redaktør Herman Lund-Kristensen Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 17.Juni.2008 Del på Facebook Svart 17.Juni.2008 velkommen til forumet :-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Hansi Svart 17.Juni.2008 Del på Facebook Svart 17.Juni.2008 Velkommen til Baatplassen. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 17.Juni.2008 Del på Facebook Svart 17.Juni.2008 Fant ikke noe om bladet på nettet. Finnes det ikke noen nettside? Sitér dette innlegget Link to post
Til Sjøs Herman Svart 18.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2008 (redigert) Fant ikke noe om bladet på nettet. Finnes det ikke noen nettside? Jo vi kommer snart med internettside. Den blir sannsynelig vis www.tilsjos.com, og vi håper å bli ferdig med den i løpet av sommeren. For mer info kan du kontakte oss på: Herman(meg) tlf. 9503260 E-post: herman_skiskyting@msn.com Sondre tlf. 92694155 E-post: sondre_945@hotmail.com mvh. Til Sjøs Redigert 18.Juni.2008 av Til Sjøs Herman (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Til Sjøs Herman Svart 24.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2008 Som jeg tidligere nevnte kommer vi med en internettside i løpet av sommeren, men den blir trolig www.tilsjøs.com istedenfor www.tilsjos.com som jeg tidligere skrev Dette er på grunn av at den andre adressen er opptatt Sier selfølgelig i fra om det blir noe endringer. Minner også om at Til Sjøs nr. 2 2008 (sommernummer) nå er kommet ut Ta gjerne kontakt enten du vil ha det i pdf- format eller papirformat! Uansett, ha en riktig god sommer! Mvh Til Sjøs Herman Sitér dette innlegget Link to post
-Matros- Svart 24.Juni.2008 Del på Facebook Svart 24.Juni.2008 det går vell ikke ann og bruke ø på en internett side.. Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
tom-ass Svart 24.Juni.2008 Del på Facebook Svart 24.Juni.2008 det går vell ikke ann og bruke ø på en internett side.. Joda, det går, men er ikke å annbefale, da nordmenn i utlandet ikke har æ-ø og å. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.