Thomas R. Startet 17.Juni.2008 Del på Facebook Startet 17.Juni.2008 Kjøpte båt som er 2.10 meter bred(7meter lang), og båt plassen jeg har bestilt er på 2.65meter lysåpning(Ci-CI 3meter)....Er dette stor nok båtplass???bør jeg går for neste størrelse som er 3.65 meter lysåpning? Håper noen kan hjelpe meg med dette, da det er 1 av få plasser igjen nå og jeg må bestemme meg snarest.. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 17.Juni.2008 Del på Facebook Svart 17.Juni.2008 Gå for den største du:-) Blir litt trangt ellers, og kansje bytter du båt en gang...... ush.... den "trefotsyken"... Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 17.Juni.2008 Del på Facebook Svart 17.Juni.2008 (redigert) Siden du spør ville jeg gått for den største. Som nevnt over, " tre fots " syken er en sykdom som rammer alle før eller siden. Jeg har vært opp - ned - opp flere ganger. Nå ser det ut som om at det er noe på gang igjen. Redigert 17.Juni.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 17.Juni.2008 Del på Facebook Svart 17.Juni.2008 Jeg stusset litt på bredden på båten som du sier er 2,10 meter bred og 7 meter lang. Er det en Myra 23C? Fant denne siden; http://www.rodarummet.net/myra/batarna.html og der oppgis båten å være 2,47 meter bred som rimer litt bedre og da er det i mine øyne ingen tvil om at du bør gå for den større plassen! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Thomas R. Svart 18.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2008 Var inne og så p den siden jeg også, og får det ikke helt til og stemme med de målene jeg har...tok hjem båten på en lastebil med kran, platten på bilen er 235cm bred, og det er god plass på sidene. har målt den til ca max mål på 210cm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.