Sethro Startet 17.Juni.2008 Del på Facebook Startet 17.Juni.2008 (redigert) Etter litt over 2 mnd med jobbing, var Selco`n på vannet. Ganske oppgradert i forhold til hva den var da vi henta den. Var sikkert 500 liter vann i den og så fant vi 2 hull i bunn, plass at hele bunnen i båten fleksa veldig. Så vi har forsterka bunnen med glassfiber. og rulla hele båten med maling. Alt i alt, er det kommet på ca 23000kr... Båten, motor og alt.. Takk biltema for fine priser Kjøle boks :-) Motoren er lakkert hvit. Den går ikke helt reint enda, så jeg har bestilt forgasser overhalings sett. Og der var den på vannet. Båten virka stor da vi holdt på med den, men ble jaggu ikke mye da den kom på vannet. Båten er jo så lav oxo Kommer alle bygge bilder på www.zeth-racing.com snart. Redigert 17.Juni.2008 av Sethro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NEPTUN-LE6621 Svart 17.Juni.2008 Del på Facebook Svart 17.Juni.2008 (redigert) Nydelig båt og fint arbeid... og gratulerer med vann under kjølen!!! Sjøsetting på meg nå på Torsdag, og holdt på sia rett etter påska.........men etter 15000 er eg endelig fornøgd :o) utrulig kor pirkete ein blir,og sku ha den ut (ferdig) før 17.Mai...... men det skar seg,og like greit å gjer ALT ferdig før ein sjøsetter.................så gleder meg no :o) ...nok ein gang...fin båt Redigert 17.Juni.2008 av jallis1971 (see edit history) Sitér dette innlegget **Båtfolk** -Vassendgutane- Link to post
alma Svart 17.Juni.2008 Del på Facebook Svart 17.Juni.2008 (redigert) Gleder meg på dine vegne. Båten din så veldig fin ut. Gratulerer! Om en uke er nok jeg nesten like langt! Redigert 18.Juni.2008 av alma (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
selco1385 Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Det ble skikkelig flott, eg holder på selv nå. Båten er lakkert, nå er det montering som står for dør. Sitér dette innlegget Link to post
Selco18 Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Hvor fikk du tak i stolene??????? Sitér dette innlegget Link to post
Sethro Svart 20.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Håpa på å få forgasser repp settet fredag. Men var ikke kommet. Så da må jeg vente til mandag.. Håper de kommer da. Veldig spent på åssen båten går.. Så jeg må pent vente... :-) Stolene var det eneste vi brukte fra båten vi kjøpte. Så veit ikke hvor de kommer fra desverre.. Men de er veldige goe å sitte i Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Stolene ligner på noen jeg kjøpte fra Watski for noen år siden, Admiral GT eller no sånt. Har de oppvippbart sete og uttagbare puter i ryggen? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sethro Svart 21.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Søkte på admiral GT, Fant en på qxl som solgte sånne. De ligna ikke. Sete kan ikke vippe... Men neste gang jeg er i båten, skal jeg prøve å huske å kikke åssen merke det er. Sitér dette innlegget Link to post
Selco18 Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Artig å ser fler selcoer som får oppussing! Skikkelig artige båter og de går bra i vannet og er raske om de ikke er fulle av vått skum! De stolene der så meget behagelige ut å sitte i noen timer Sitér dette innlegget Link to post
Viking. Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Hei. Godt at vi lar selco`ene leve!! Gratulerer!! Sjekk linken i signaturen min hvis du ikke har vært der :-) Sitér dette innlegget Båt 1: Polar 20 - Marna 1977 Båt 2: Johnson 26 [seilbåt]1979 Navionics hd Europa, på Samsung 10". Galia 530 2004, Yamaha v4 130, Draco 17, Selco 16.5, Nordkapp 17, Rana 22 Link to post
Sethro Svart 27.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Da har vi fått justert tenninga og fått den opp i 25 knop. har bare 4000omdr da. Så håper det blir litt mere da jeg får overhalt forgasserene. Den sluker jo bensin! Men fått delene, så skal bytte de i mårra. Men er kjempe moro å få fart på den.. Deilig cruise båt oxo.. Fant ikke noe om åssen merke stolene er. Kjipt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.