Jump to content

Da var Selco`n ferdig... nesten

Sethro

Recommended Posts

Etter litt over 2 mnd med jobbing, var Selco`n på vannet. Ganske oppgradert i forhold til hva den var da vi henta den.

Var sikkert 500 liter vann i den og så fant vi 2 hull i bunn, plass at hele bunnen i båten fleksa veldig.

Så vi har forsterka bunnen med glassfiber. og rulla hele båten med maling.

Alt i alt, er det kommet på ca 23000kr... Båten, motor og alt.. Takk biltema for fine priser :seeya:

dsc00861.jpg

dsc00862.jpg

dsc00865.jpg

dsc00180.jpg

dsc01091.jpg

dsc01067.jpg

dsc01083.jpg

Kjøle boks :-)

dsc01169.jpg

Motoren er lakkert hvit. Den går ikke helt reint enda, så jeg har bestilt forgasser overhalings sett.

image_103.jpg

image_077.jpg

image_098.jpg

image_100.jpg

Og der var den på vannet.

image_123.jpg

Båten virka stor da vi holdt på med den, men ble jaggu ikke mye da den kom på vannet. Båten er jo så lav oxo :crazy:

Kommer alle bygge bilder på www.zeth-racing.com snart.

Redigert av Sethro (see edit history)

Nydelig båt og fint arbeid... og gratulerer med vann under kjølen!!! Sjøsetting på meg nå på Torsdag, og holdt på sia rett etter påska.........men etter 15000 er eg endelig fornøgd :o) utrulig kor pirkete ein blir,og sku ha den ut (ferdig) før 17.Mai...... men det skar seg,og like greit å gjer ALT ferdig før ein sjøsetter.................så gleder meg no :o) ...nok ein gang...fin båt

Redigert av jallis1971 (see edit history)

**Båtfolk**

-Vassendgutane-

Håpa på å få forgasser repp settet fredag. Men var ikke kommet. Så da må jeg vente til mandag.. Håper de kommer da.

Veldig spent på åssen båten går.. Så jeg må pent vente... :-)

Stolene var det eneste vi brukte fra båten vi kjøpte. Så veit ikke hvor de kommer fra desverre..

Men de er veldige goe å sitte i :crazy:

Stolene ligner på noen jeg kjøpte fra Watski for noen år siden, Admiral GT eller no sånt. Har de oppvippbart sete og uttagbare puter i ryggen?

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Da har vi fått justert tenninga og fått den opp i 25 knop. har bare 4000omdr da. Så håper det blir litt mere da jeg får overhalt forgasserene.

Den sluker jo bensin! Men fått delene, så skal bytte de i mårra. Men er kjempe moro å få fart på den.. Deilig cruise båt oxo..

Fant ikke noe om åssen merke stolene er. Kjipt!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...