Guest bholmsen Startet 27.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2004 Hei, jeg har tenkt å finne en ny farge til min båt(skrog) Jeg har hørt at det finnes slike "forhåndsvise farge" verktøy, slik at man kan se resultatet før man maler i real-life Man kan alså velge mellom farger og se hvordan det blir... her på pc´n Er det noen som vet hvor man kan finne slike verktøy her på internet? på forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Guest Sparky Svart 28.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2004 Jeg undres om fargene øynene ser på skjermen i forskjellige omgivelser blir det samme som du ser på papir i malingsbutikker? mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
Guest bholmsen Svart 28.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2004 Kanskje jeg ikke ordla meg riktig... Men saken jeg skal fram til er : På skjermen er det bilde av en båt, ved siden av er det et fargekart. Når jeg trykker på en farge så vil f.eks. skroget skifte farge. Samme som blir gjort med bil og hus... Takk!! Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Svart 28.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2004 Har ikke hørt om et slikt program, men det er jo mulig å gjøre det med photoshop.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.