_Kaia_ Startet 18.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2008 Noen som vet om jeg kan finne rør og hurtigkoblinger for trykkvannet som brukes i Bavaria seilbåt lokalt i Tønsberg ? Det er røde rør for varmt, blå for kaldt og hvite plastkoblinger. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 18.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2008 Til min Bavaria kjøpet jeg deler hos maritim. Tror det heter speedfit. Dette passet topp i min båt men er jo mulig nyere Bavaria har et annet system. Sitér dette innlegget Link to post
Seiljåtten Svart 18.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2008 Gå inn på nærmeste båtutstyrsbutikk. Bavaria er skrudd sammen av mye deler du får kjøpt på lokale butikker. Plastimo,jabsco,harken,lewmar, volvo, etc. Ellers kan du ta kontakt med service avdelingen til lundebaat, de skaffer resten og sender det til deg i posten. Kjapt og greit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.