Lars Hansen Startet 18.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2008 Hei, Jeg har kjøpt meg seilbåt i Bergen, som jeg skal seile hjem antageligvis i slutten av neste uke. Det er ikke kartplotter ombord, så jeg har tenkt til å bestille meg dette fra USA. For denne turens skyld har jeg mulighet til å låne en Garmin 182C, men den har kun kart for Oslofjorden. Derfor lurer jeg på om det er noen som har et kartsett over strekningen Bergen-Sørlandet som de kunne leid bort til meg for den uken? Det er ikke aktuellt å kjøpe kart bare for 1 tur, plotteren jeg skal kjøpe er en Raymarine, og tar andre kart. Mvh Lars Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 18.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2008 Prøv å låne deg en raymarine, geonav eller northstar plotter så kan du få låne brikken jeg har til salgs på markedet Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 18.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2008 Kjenner bare noen som har fastmonterte plottere for Navionics, men jeg takker for tilbudet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.