Guest Sparky Startet 27.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2004 hei du finner dette på www.maritimstart.com mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 27.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2004 Hej Tor-Inge ! det er möjligt att jeg tar feil pga språket........... men 'spleising' er en ganske enkel sak, dette er en ögonspleis (vet ikke vad det heter på norsk!) men det jeg tror du tenker på er en fender gjord av tau, dvs hele fendern er gjord av tau! det er litt mer vansklig! enklast er att gå til biblioteket og låne en bok om dette, det ser mye krangligare ut enn det er............... en ögonspleis ler du dig på 10-15min, og er en kunskap du bär med dig resten livet (Om det er plastfender du skall spleise så husk at luftpåfyllningshålet skall vare nedåt!!!) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ancas Svart 27.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2004 Hej Tor-Inge ! det er möjligt att jeg tar feil pga språket........... men 'spleising' er en ganske enkel sak, dette er en ögonspleis (vet ikke vad det heter på norsk!) men det jeg tror du tenker på er en fender gjord av tau, dvs hele fendern er gjord av tau! det er litt mer vansklig! enklast er att gå til biblioteket og låne en bok om dette, det ser mye krangligare ut enn det er............... en ögonspleis ler du dig på 10-15min, og er en kunskap du bär med dig resten livet (Om det er plastfender du skall spleise så husk at luftpåfyllningshålet skall vare nedåt!!!) Tusen takk, har lett litt og funnet ut noen spleisemetoder til fendere, er "gammel" rigger og kan spleise en del så dette skal nok bli bra ! Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Ancas Svart 27.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2004 hei du finner dette på www.maritimstart.com mvh jan Takker, fant en del der ja ! Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.