Øyvind Jørgensen Startet 19.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2008 Hei, Har noen av Båtplassens medlemmer avkom i passende alder som har blitt opplært i styrbord og babord, og som er på jakt etter sommerjobb? Vi har forsøkt NAV og alle tradisjonelle kanaler, og funnet mange bra ungdommer men nesten ingen har peiling på båt. Gutt eller jente 18 til noenogtjue år, kjappe på PC'n og litt saltvann i årene etter å ha blitt dradd med på båttur hver bidige sommerferie siden bleiealderen er en fordel. Eller kanskje avkommet allerede leser Baatplassen på egenhånd? Uansett, vi vil gjerne ha kontakt med kjekk og hyggelig ungdom som kan tenke seg å jobbe med salg av båtutstyr og lære seg litt logistikk gjennom noen sommeruker. Epost kan sendes til meg ( oyvind@maritim.no ) så formidler jeg kontakten til butikken i Fredrikstad. Vennlig hilsen Øyvind Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 fått noen napp enda? det må da være noen som kunne tenke seg slik en sommerjobb. derfor løfter jeg den opp igjen . Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Sveinung_ Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Hadde det bare vært i Arendal så........ Maritim er jo drømmeplassen å jobbe for båtinteressert ungdom. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.