Marina 7050 Startet 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2008 (redigert) Er litt usikker, men lurer kun på om trimflaps også med fordel bør ha bunnstoff? Har hatt båten inne hos forhandler for stoffing, og de har utelatt disse. Redigert 20.Juni.2008 av Derby (see edit history) Sitér dette innlegget Ifølge Aleksander L. Kielland er Jæren stedet for viderekomne turister. Link to post
fiskebat Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 ja Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Sikkert mange meninger om dette også, men jeg har sluttet med det etter at jeg fant ut at det ikke hjalp noe særlig, samt at jeg fikk groptæring i flapsene der bunnstoffet flasset av. Spyl de med høytrykksspyler og rengjør evt. belegg med syre dersom behov. Deretter en omgang med den kraftigste n******sa fra Scotch. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Jeg har alltid brukt samme bunnstoff på trimflapsene som ellers på båten. Har brukt Seajet 033 selvpolerende bunnstoff. Utrolig fornøyd med dette, Båten ligger solutsatt til, men på høsten trenger jeg bare å gå lett over med høytrykkspyleren for å få av litt sjøgress. Rur er det nesten ingenting av. Min erfaring er at trimflapsene skal settes inn med bunnstoff. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Deretter en omgang med den kraftigste n******sa fra Scotch. Håer det ikke bare er meg som ikke vet hva n******sa er. Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Håer det ikke bare er meg som ikke vet hva n******sa er. hohoho jeg har heller ikke peiling??????? Sitér dette innlegget ] Link to post
fiskebat Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Deretter en omgang med den kraftigste n******sa fra Scotch. Træg heller? , Det er sellfølgelig den kraftigste type n 6 stjerners SA Scotch whisky som egner seg utmerket til rengjøring og skulle det bli noe igjenn så trenger min fiskebåt mye rengjøring, pleas ta kontakt snarest.!! Sitér dette innlegget Link to post
Marina 7050 Svart 20.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Regnet med at det kunne være ulike syn på dette. Forsøker meg en stund til uten og følger med hvordan det går. Hadde bunnstoff i fjor og opplever ikke den store forskjellen. Pleier ta en runde med kosten med visse mellomrom så får jeg se om det lar seg holde borte Sitér dette innlegget Ifølge Aleksander L. Kielland er Jæren stedet for viderekomne turister. Link to post
Fantino Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Håer det ikke bare er meg som ikke vet hva n******sa er. OK. Stikkord: Politisk lite korrekt betegnelse på kvinnelig del av kroppen som befinner seg noenlunde midt på. Gangbart uttrykk på slippen... Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Har primet og bunnsmørt flapsa. I tillegg en sinkanode på hver flaps. Sitér dette innlegget Link to post
fiskebat Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Har dere mye kvinnfolk og Scotch på slippen ? hvor ligger denne slippen ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.