Enzo Startet 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2008 Dette ser da ufyselig spennende ut ! http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=242466&cat=4914 Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Har tenkt selv på XC 42, kommer 1 stk for april 09 som vi har luktet på. Men vi skal se på XC 45 som stilles ut på båter i sjøen til høsten. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
bjorngb Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Det ser ikke helt lett å komme seg opp den hekken om en haller uti... ellers ser det ut som en kanonbåt... men sikkert dyr... Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Det ser ikke helt lett å komme seg opp den hekken om en haller uti... Det er neppe noe stort tema så lenge båten ikke er av tysk fabrikat... Men jeg synes denne nye XC båten er virkelig flott.... men om det passer inn i en slunken lommebok som min er annen sak... og XC 42 er av passe storleik, men er usikker på om storleiken passer inn i lommeboken min her også... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
bik3man Svart 12.September.2008 Link til dette innlegget Svart 12.September.2008 Ryktene sier at XC-serien etterhvert skal spenne fra 37 til 50 fot. XC45 var en åpenbaring på Båter i Sjøen. Det blir spennende å se 42-foteren til våren, og enda mer spennende å se 37-foteren når den en gang kommer. Dette blir perfekt størrelse for "norsk" turseiling mellom uthavner, tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.