Pledd 74 Startet 21.Juni.2008 Del på Facebook Startet 21.Juni.2008 Har kjøpt meg en avrundet hvit plastvask (watskikatalogen) som er ment å stå som hjørneløsning. (90 grader i bakkant) Grubler nå på hvordan jeg skal få det fint i fremkant av vasken, skjule bollen og avløpet da dette vises. Tenker på å bygge ned avrundet som vasken men er usikker på hvilke materialer jeg skal bruke. Må ha et bøylig materiale... Kryssfiner? Smale teakplanker på høykant? Hvor kjøper jeg dette? Snakker om ca 20 cm fra topp av vask til der jeg ønsker avslutte for å skjule avløp. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 eg vil tro du er på rett spor der ja tynn kryssfinêr lar seg bøye til en viss grad, men brått har du bøyd for langt .. evig populære biltema har nå teakplanker på på menyen. korvidt dei er på høykant eller ikkje vites ikkje, mange her som er på høykant med biltema iallefall. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 King starboard? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.