Solesvik Startet 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2008 Jeg har en Nidelv 24, 1980 modell. Vindusviskerne er ganske slitt. Jeg ønsker å skifte til litt større/bedre viskere. Hva slags viskere skal jeg kjøpe? Kan noen sende meg en link? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Maritim: http://www.maritim.no/productlist.aspx?groupkey=006002020 Biltema har også - disse finner du under: BÅT - 12V - VINDUSVIKERE Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 22.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2008 Synes også at viskeren min var "noe dill" Kjøpte ett viskerblad til bil på Biltema ( 58-280 ) og monterte på viskerarmen, det fungerer myyye bedre. Ja jeg vet at de ikke er rustfrie, men hva så? De koster kr. 26.90, skal nok klare den utgiften om jeg skifter engang eller to i året. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.