Beckham Startet 23.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2008 Jeg har en raymarine A65 kartplotter og G12 Sør/vest kart for Norge. Kartet går helt inn til Skien men der stopper det sånn jeg kan se ihvertfall. Kartbrikka er nok et gammelt kart , men fins det brikker som tar for seg Telemarkskanalen eller er det bare papir ?? Sitér dette innlegget Link to post
halo Svart 23.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2008 Sit akkurat med siste versjon av Navionics 22XG og legg inn waypoint for sommarferien. Telemarkskanalen finnest i alle fall ikkje på denne brikka... -- halo Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 23.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2008 Jeg er på vei til Telemark nå og har kjøpt min første bunke båtsportkart for kanalen. Bruker vanlige kart ellers i tillegg til plotter. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 23.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2008 NAF Veibok burde jo holde. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 23.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2008 Papir duger ganske bra her borte, men er det noen som vil oppi det vaskevannet? Send meg en IM så kan det hende at jeg har noe scannede greier liggende. Sitér dette innlegget Link to post
Leifer`n Svart 23.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2008 Jeg er på vei til Telemark nå og har kjøpt min første bunke båtsportkart for kanalen. Bruker vanlige kart ellers i tillegg til plotter. Hei hei hvor er du henne nå da??? Skal du opp i kanalen du eller ? masse flotte plasser her serru Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 23.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2008 Ligger godt fortøyd på Spangereid, begynner vel ikke på Telemark før om en uke eller noe sånt. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 24.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2008 Er det tømmestasjoner for septik i Telemarkskanalen? Er vel ikke tillat å tømme slikt direkte i kanalen? Sitér dette innlegget Link to post
Leifer`n Svart 24.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2008 Er det tømmestasjoner for septik i Telemarkskanalen? Er vel ikke tillat å tømme slikt direkte i kanalen? Jeg er ikke sikker på om det er noe muligheter til og tømme i Gvarv,, men å tømme det i kanalen er vel ikke lov vil jeg tro. PS husk og fyll drivstoff ved Porsgrunn brua,, Sitér dette innlegget Link to post
*Glimt* Svart 24.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2008 Hei. Du kan tømme på marinan på ulefoss tror jeg der er det også dusj annlegg,vaske maskiner og diesel og bensin. Det er ikke kart brikker for kanalen, men når du kommer til skien sluse får du kjøpt papir kart for kanalen av sluse vokterne. Sitér dette innlegget Link to post
whatever Svart 24.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2008 (redigert) trenger vel ikke kart der, såvidt jeg husker. Det er staker og stort sett bare en vei å kjøre. Mulig jeg tar feil, var ikke langt forbi hogga sluse da jeg tok turen http://www.telemarkskanalen.no/ Redigert 24.Juni.2008 av whatever (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 24.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2008 I kartboka til C-map er det kart over vassdraget. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 24.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2008 Du finner omtrent alt du trenger av opplysninger på hjemmesida til kanalen. Tror den er nogenlunde oppdatert for 2008 nå. Regner med du kommer greit under Sundkil-brua, men uansett: muligheter for åpning 09:00-11:00 og 16:00-1800. Den opplysningen fant jeg ikke på hjemmesidene for et par uker siden, men fikk den etter direkte kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.