Troll 20 Startet 25.Juni.2008 Del på Facebook Startet 25.Juni.2008 Har leigd meg ein båt her i Trondheim no når vi er på ferie her oppe og skal ta med dei to store guttene, 6 og 3 år, våre på tur ut for å overnatte. Utgangspunktet er Trondheim og vil skal ha ein natt eller to i yttre del av Trondheimsfjorden eller nordre del av Trondheimsleia. Vil egentlig helst i ein uthavn da eg trives best med det, gjestehavner har eg kontroll over. Har funnet fram til Magerøya her på forumet, men finnes det noen andre gode uthavner i dette området..? Båten vi skal gå med er 29 fot, med flybridge, så den er vel litt høg, og marsjer på 22 knop. Sitér dette innlegget Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
Fjordrafting Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Det er flere steder som er vært et besøk. Bogøyvær er en fin plass nord for Frøya, der finner du også Sula og Masundvær. Disse ligger 30 min avstand fra hverandre der. På Bogøyvær finner du Supen Pøbb, den er vært et besøk, på Sula finner du Terma Pub og Leia Restaurant. Og på Mausundvær finner du Den Glade Matros. Alle disse plassene har gode gjestehavner. Det kan være vewl tøft å overnatte på uthavn ute i Froanøyene, men det finnes muligheter. Sitér dette innlegget Har nå to yamaha F350 i drift på samme båt Link to post
BMP Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Det finnes masevis av fine uthavner du kan kose deg i når du først er kommet ut av den traurige Trondheimsfjorden. Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 (redigert) Røstøya ved Magerøy har ei flott naturhavn, godt i le for SW-vind. Redigert 26.Juni.2008 av arkmarin (see edit history) Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.