Jump to content

Baatliv paa Mallorca

27 knop

Recommended Posts

Nettopp, baatplassen maa en alltid innom :wink: , maatte liksom ta turen innom naar pcene her stod linet opp (1 euro per

10 min :sweat: ). Puerto Portal skulle jeg gjerne besoekt, men dette er siste hele dagen her...skulle visst om det litt paa

forhaand :cryin: Bilder gaar dessverre ikke an aa legge ut paa disse pcene, men skal gjoere det naar jeg kommer hjem.

Enig med Blue_Dragon; mange nye baater her nede, store flotte baater. Har sett noen Faetonbaater, Princess, Fairline,

ogsaa et par katamaranseilbaater (Lagoon, Prout eller Fountaine :confused: ) og Sea Ray. PS. I dag kom det en tysk

Bavaria/BMB (35 eller 37) med et stooort tysk flagg hengende paa fribordet samt noen fendere som hang ute (i

fart)....her snakker vi sjoemannsskap :lol:

Må også stille meg litt spørrende til det med folka, men det var til tider VELDIG mange store, forholdsvis nye båter der, kan

ikke sammenliknes med Rogaland. Middelhavsrikinger er ikke som rikinger flest. :lol: På vei til flyplassen kjørte vi forbi ei

gigantisk båthavn (sannsynligvis nevnte Puerto Portal). Slik en båthavn har jeg aldri sett maken til må ha vært tre ganger

større som Hillevågsvannet med tre ganger så store og dyre båter!! :eek:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...