27 knop Startet 25.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2008 Hei, vil bare sende en liten hilsen fra solfylte Mallorca!! Det er en nytelse aa se paa baatene mens morgenbaguetten inntas. Mye stort og voluminoest her . God sommer!! Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 25.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2008 Det blir alltid litt "båtliv" når man har tilgang til baatplassen.no! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
rover Svart 25.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2008 mmm. Mallorca.... Ta en runde i "Puerto Portal" Nydelig plass........for nautofile Sitér dette innlegget Link to post
daghb Svart 25.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2008 (redigert) Uff - hvorfor legge ut slike meldinger uten bilder Vi VIL gjerne misunne deg enda mere... Redigert 25.Juni.2008 av daghb (see edit history) Sitér dette innlegget - Kulla 13,5 ft 2006, 9,9 hk Mercury 4T- Suzumar 265 med årer, Pyranha kano, to havkajakker Første båter:- Pioner 8, Rana 14, Hansvik 16 Link to post
Blue_Dragon Svart 26.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2008 Jeg har noen bilder av havnen i Alcudia hjemme. Den er også meget bra. Overaskende mange helt nye båter (Sunseeker etc) og overaskende at det faktisk var folk i mange av dem. Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 27.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Nettopp, baatplassen maa en alltid innom , maatte liksom ta turen innom naar pcene her stod linet opp (1 euro per 10 min ). Puerto Portal skulle jeg gjerne besoekt, men dette er siste hele dagen her...skulle visst om det litt paa forhaand Bilder gaar dessverre ikke an aa legge ut paa disse pcene, men skal gjoere det naar jeg kommer hjem. Enig med Blue_Dragon; mange nye baater her nede, store flotte baater. Har sett noen Faetonbaater, Princess, Fairline, ogsaa et par katamaranseilbaater (Lagoon, Prout eller Fountaine ) og Sea Ray. PS. I dag kom det en tysk Bavaria/BMB (35 eller 37) med et stooort tysk flagg hengende paa fribordet samt noen fendere som hang ute (i fart)....her snakker vi sjoemannsskap Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 29.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Er kommet hjem til drittværet nå, tenkte å legge ut et par bilder slik at tråden gir litt mer mening Båtliv ved hotellet og på stranda En flott Princess eller Cantieri di Sarnico, med bikinidamer på fordekket, den siste kvelden....og noen halvfulle skotter nederst Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Overaskende mange helt nye båter (Sunseeker etc) og overaskende at det faktisk var folk i mange av dem. Hvorfor er det overraskende? Er det ikke mange helt nye båter eller folk i båtene i Rogaland? Jeg bare spør i og med at jeg ikke har peiling. Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 29.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Må også stille meg litt spørrende til det med folka, men det var til tider VELDIG mange store, forholdsvis nye båter der, kan ikke sammenliknes med Rogaland. Middelhavsrikinger er ikke som rikinger flest. På vei til flyplassen kjørte vi forbi ei gigantisk båthavn (sannsynligvis nevnte Puerto Portal). Slik en båthavn har jeg aldri sett maken til må ha vært tre ganger større som Hillevågsvannet med tre ganger så store og dyre båter!! Sitér dette innlegget Link to post
HP-260 Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Gikk meg en tur i båthavnen i Alcudie i forrige uke og jeg var ikke så veldig imponert over båtene. Mange store og dyre båter som i mine øyne er kjedelige fordi flere av de er det ikke mulig å se inn i eller noe. Hadde også trodd at det skulle være flere vannskibåter og liknende solslikkere. Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 29.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Enig der, de fleste båtene hadde godt med overbygg, sannsynligvis også en del tilreisende fra nordligere bredder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.