Belgarath Startet 25.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2008 Denne båten ligger på samme brygga som båten min. Den ser skikkelig ålreit ut. Lurer på om det kan være en båt som er ombygd med hardtopp og bakvegg, men jeg vet ikke hva slags båt det er, noen som vet? Om det er noen her som eier båten, eller kjenner eieren: Litt misunnelig ja, du har en grisetøff båt! :-) Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
skippy Svart 25.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2008 Hallo. Har ikke sett typen tror jeg. Ligner på Marex, Skarpnes skrog og Windy sin hytte.??? Sitér dette innlegget Link to post
Onsing Svart 25.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2008 Nor Star 950/Skarpnes 30? Ligner veldig i hvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 26.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2008 Ser ut som en ombygd Skarpnes 30. Sitér dette innlegget Link to post
Belgarath Svart 26.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2008 Takker for svar. En liten kikk i bildearkivet (finn.no) så er jeg enig i det. Ser ut som om de har satt større vinduer og bygget dekk og bakvegg. Ser veldig proff ut denne! Pulpit er av 1 1/2" rør..(!) Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
Blue_Dragon Svart 26.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2008 Ja det er nok en Skarpnes 30. Baugen er nok for skarp til og være 28 foteren. Interresant ombygging. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 26.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2008 Interresant ombygging. En av få ombygde båter som virkelig ser flott ut. Hadde vært morro med litt flere bilder. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Belgarath Svart 26.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2008 Skal liste meg ut på utriggeren og se om jeg kan få tatt noen flere bilder. Er ikke noe glad i å gå ombord i andres båter uten lov og jeg har ikke sett eieren eller at båten har vært i bruk, så det er vanskelig å spørre.. Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
skippy Svart 26.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2008 Står en Agder 840 i Stavanger Aftenblad i dag. Samme båt men et vindusfelt kortere og uten hartopp. Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 26.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2008 En av få ombygde båter som virkelig ser flott ut. Hadde vært morro med litt flere bilder. Det reagerte jeg også på. Mye rart å finne av ombygd, men denne var jo flott. Skal liste meg ut på utriggeren og se om jeg kan få tatt noen flere bilder. Er ikke noe glad i å gå ombord i andres båter uten lov og jeg har ikke sett eieren eller at båten har vært i bruk, så det er vanskelig å spørre.. Du får vente til anledningen byr seg, de fleste ser det som positivt om noen snakker pent om det en har Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 26.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2008 Skroget må jo være en Skarpnes 30, men er vindskjermen en Comet 31 eller hva den nå het? Ikke så verst som det sies av andre, det finnes jo drøssevis av katastrofer på dette "bygg om en flott båt til noe enda bedre"... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Hot Johnsen Svart 26.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2008 Synes det ser ut som om overbygget, dvs si styrhus er meget likt Comet 31 Commander Sitér dette innlegget Link to post
Dianafyren Svart 10.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2011 Det er en ombygget skarpenes 30 AC ja, pene båter det ja Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 2.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 Er det denne som er til salgs nå eller finnes det flere? Dårlige bilder? https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=250018303 Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.