Jump to content

Hva slags båt er dette? (plastsnekke med AC, bakvegg og hardtop)

Belgarath

Recommended Posts

Denne båten ligger på samme brygga som båten min. Den ser skikkelig ålreit ut. Lurer på om det kan være en båt som er ombygd med hardtopp og bakvegg, men jeg vet ikke hva slags båt det er, noen som vet?

Om det er noen her som eier båten, eller kjenner eieren: Litt misunnelig ja, du har en grisetøff båt! :-)

dsc00016.jpg

dsc00018.jpg

dsc00017.jpg

MVH Ole B

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut

Takker for svar. En liten kikk i bildearkivet (finn.no) så er jeg enig i det. Ser ut som om de har satt større vinduer og bygget dekk og bakvegg. Ser veldig proff ut denne! Pulpit er av 1 1/2" rør..(!)

MVH Ole B

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skal liste meg ut på utriggeren og se om jeg kan få tatt noen flere bilder. Er ikke noe glad i å gå ombord i andres båter uten lov og jeg har ikke sett eieren eller at båten har vært i bruk, så det er vanskelig å spørre..

MVH Ole B

:yesnod:

En av få ombygde båter som virkelig ser flott ut.

Hadde vært morro med litt flere bilder.

Det reagerte jeg også på. Mye rart å finne av ombygd, men denne var jo flott.

Skal liste meg ut på utriggeren og se om jeg kan få tatt noen flere bilder. Er ikke noe glad i å gå ombord i andres båter uten lov og jeg har ikke sett eieren eller at båten har vært i bruk, så det er vanskelig å spørre..

Du får vente til anledningen byr seg, de fleste ser det som positivt om noen snakker pent om det en har :wink:

Skroget må jo være en Skarpnes 30, men er vindskjermen en Comet 31 eller hva den nå het? Ikke så verst som det sies av andre, det finnes jo drøssevis av katastrofer på dette "bygg om en flott båt til noe enda bedre"...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

• 3 år senere...
  • 10 år senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...