S/Y MAMOSA Startet 25.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2008 (redigert) Jeg har en UPO Mobilife gasskomfyr, hvor pakningen under det ene blusset er ødelagt. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i ny, evt. hvilket materiale som kan brukes for å lage ny og hvor jeg får kjøpt dette? (Bor i Oslo) Redigert 25.Juni.2008 av Alo 28 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
daghb Svart 25.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2008 Prøv disse - de har ofte litt "odde ting" på lager: http://www.rk-smia.no/ Sitér dette innlegget - Kulla 13,5 ft 2006, 9,9 hk Mercury 4T- Suzumar 265 med årer, Pyranha kano, to havkajakker Første båter:- Pioner 8, Rana 14, Hansvik 16 Link to post
S/Y MAMOSA Svart 30.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2008 De hadde ingen deler til denne typen ovn på RK-smia. Kan man skjære en ny av denne typen pakning? Biltema Pakningsmateriale Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.