Worry II Startet 26.Juni.2008 Del på Facebook Startet 26.Juni.2008 Starter 4 ukers båtferie med unger til fredag.. Erfaringsmessig glemmer man noe... forslag ? Sitér dette innlegget Link to post
NovaMalin Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Hvis du har med sjøkart & kompass, badehåndkle, tørr hvitvin, kaffi, mat og dopapir så greier du deg lenge! Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
avsluttet Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 fyrstikker, snus og solbriller. God ferie Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Det finnes heldigvis butikker andre steder også... Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Sun Flyer Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Pent vær.. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
2nd Trikker'n Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Nok batterier til MP3, iPod, gameBoy, etc. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 26.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Så pleier vi å glemme jobben ;-) Sitér dette innlegget Link to post
RonnyB Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Stress og regninger Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
Lars H. Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Jeg glemte bilnøkkelen i døren på bilen en gang! Oppdaget det heldigvis etter en halvtime og fikk snudd og låst. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
TrondT Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Det viktigste er vel å ha med seg et fint kredittkort (...eller to...) slik at du kan kjøpe det som er glemt igjen hjemme? God tur TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Escada Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 glemme å ta med seg lite Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Det viktigste er å "glemme" igjenn det du har lyst å kjøpe nytt, men ikke får lov til. Ladere til div duppeditter som kamera etc er vel typisk å ikke få med. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Tabletter/medisiner hvis du er avhegnig av slikt er lurt å ha med. Ellers er det MMM som skal fungere (Mat, Motor og Møkk). Er det i orden kan du som oftest kjøpt det du måtta ha glemt. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Jeg glemte bilnøkkelen i døren på bilen en gang! Oppdaget det heldigvis etter en halvtime og fikk snudd og låst. Jeg var ute en hel dag før jeg oppdaget det. Bare dagstur... Septikmiddel - slik blå guffe man hiver ned i toalettet. Dét er lett å glemme det, og det går jeg (som regel) tom for på langtur... Eddik - til å hive ned i nevnte toalett. For å løse opp kalkbelegg... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
hifo Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 kjedelig å glemme at man har glemt å fylle diesel og vanntank. det vanligste å glemme for meg er hvor fantastisk dyrt det er å feriere i båt . og går da nesten tom på slutten av turen på grunn av gjerrigknarken som ikke ville ta med for mye penger ........... Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Mouche Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Skjønner at bankkortene ikke har kommet til verdens navle, også kalt Gjerstad? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Blue_Dragon Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 En eller annen lader... Sitér dette innlegget Link to post
TommyJ00 Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Hvis du har med slepejolle er det fort gjort å glemme bensintanken hjemme. Kjipt hvis det er stykke å kjøre hjem for å hente den. Tommy Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Alltid 2 visa / kredittkort på tur ! Det går vel ikke akkurat under det man glemmer, men et Visa kort som tar kvelden på langtur kan være utfordrende og ikke minst irriterende Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Skjønner at bankkortene ikke har kommet til verdens navle, også kalt Gjerstad? hallo. jeg har da hørt om bankkort. ok. feilen er da at jeg ikke tar ut nok lønn før ferieturen . har ikke feriepenger jeg vettuuuuuu- Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
catano Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Hei Jo å ta med nok kroner. mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Xtian Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Nå i disse plastkorttider, har jeg skjelden noe særlig med kontanter på meg. Men det er lurt å ha til havneavgiften. Christian 8-) Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
Abyss Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Kjenner en som aldri glemmer noe - bortsett fra hvordan båten hans en gang gikk i plan... - og vinopptrekker veier heldigvis ikke stort. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 (redigert) Cash, plaskort, vinopptrekker, ostehøvel, 7 six-pack og 2 pappvin er ført til ! Og grønn guffe til do og båt-do-tørkepapir ! Redigert 27.Juni.2008 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Far min hadde en tendes til å glemme hammeren til fortøyningspluggene på land når vi dro. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.