logget av Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Jeg pleier å gjøre som om jeg ikke har glemt noe, men det plager meg litt når jeg tenker på om jeg skrudde av kaffetrakteren hjemme før jeg dro. Er vant til å reise på måfå med jobben, og det pleier alltid å ordne seg på et vis. Sitér dette innlegget Link to post
Seiljåtten Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Kan ikke huske at jeg har glemt noe, men når jeg tenker meg om så vet jeg hvorfor. Jeg kjøper alltid 2 av hver ting, en til hus og en til hjem. Deilig slippe å pakke for selv den minste ettermiddagstur. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 3.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2008 Det holdt ikke med 7 sixpacks.. 14 til neste år Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 3.August.2008 Del på Facebook Svart 3.August.2008 Kjaerring og lader til mobilen. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Krimart Svart 3.August.2008 Del på Facebook Svart 3.August.2008 12V laderere til mobiltlf., ipod, mm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.