Jump to content

Båtgal dame - eller hvilken båt med AC til kr 200.000?

enter4u

Recommended Posts

Wiking 28?

Litt dyr, men kan sikkert prutes en del...

hehe... den kjøpte jeg! Henter den på onsdag 23. juli.

Eier jobber på båtverksted og han har kjøpt den av sjefen sin for et par år siden, så denne er båten har vært i de beste hender i mange år.

Vi seiler fra Halhjem på onsdag og setter kursen mot Oslo.

Vil ellers legge til at hun som nå er min kone, flyttet inn på den forrige skuta på andre daten vår, 17. mai 2004.

Hadde da en 50 foter som jeg bodde 5 sesonger i på Kongen i Frognerkilen. Vi kjøpte kjappt en leilighet men var sikker på at vi skulle kjøpe båt igjen så snart det lot seg gjøre. Det ble altså i disse dager.

hehe... den kjøpte jeg! Henter den på onsdag 23. juli.

Eier jobber på båtverksted og han har kjøpt den av sjefen sin for et par år siden, så denne er båten har vært i de beste hender i mange år.

Vi seiler fra Halhjem på onsdag og setter kursen mot Oslo.

Vil ellers legge til at hun som nå er min kone, flyttet inn på den forrige skuta på andre daten vår, 17. mai 2004.

Hadde da en 50 foter som jeg bodde 5 sesonger i på Kongen i Frognerkilen. Vi kjøpte kjappt en leilighet men var sikker på at vi skulle kjøpe båt igjen så snart det lot seg gjøre. Det ble altså i disse dager.

Nå ble jeg litt misunnelig her :headbang:

Joda, lov å bli det. Men unn meg det litt også...

Forøvrig var annonsen ganske underdrevet i forhold til utstyr og hva som er ombord.

Riktignok er det ikke noe elektronikk, men har ordnet plotter på PC med håndoldt Garmin Etrex H for å mate med possisjon. Dette fungerer utmerket.

Bruker laptop til det i år, men satser på å legge opp et mer permanent opplegg i vinter. Nå med mobilt bredbånd får jeg inn strøm, vind, bølger etc. rett på plotteren i de fleste farvann langs kysten. Kjekkt.

Håper turen rundt kysten blir bra. Har bestillt godvær.

Hvordan er Fram'en da?

EDIT: ser du ser etter bytte? annonse

Har hatt interesenter?

Redigert av ComaX (see edit history)
Joda, lov å bli det. Men unn meg det litt også...

Forøvrig var annonsen ganske underdrevet i forhold til utstyr og hva som er ombord.

Riktignok er det ikke noe elektronikk, men har ordnet plotter på PC med håndoldt Garmin Etrex H for å mate med possisjon. Dette fungerer utmerket.

Bruker laptop til det i år, men satser på å legge opp et mer permanent opplegg i vinter. Nå med mobilt bredbånd får jeg inn strøm, vind, bølger etc. rett på plotteren i de fleste farvann langs kysten. Kjekkt.

Håper turen rundt kysten blir bra. Har bestillt godvær.

Hvordan er Fram'en da?

EDIT: ser du ser etter bytte? annonse

Har hatt interesenter?

Båten ser fin ut den :yesnod: Kunne tenke meg kartprogram på pc selv jeg. Har mobilt bredbånd også :wink:

Mulig jeg får solgt Fram'en til høsten da. Er en jeg kjenner som sier han skal ha den. Gjenstår bare å overtale kjærringas som visstnok er båtgal hun også :wink:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...