Quris Svart 16.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2008 Wiking 28? Litt dyr, men kan sikkert prutes en del... hehe... den kjøpte jeg! Henter den på onsdag 23. juli. Eier jobber på båtverksted og han har kjøpt den av sjefen sin for et par år siden, så denne er båten har vært i de beste hender i mange år. Vi seiler fra Halhjem på onsdag og setter kursen mot Oslo. Vil ellers legge til at hun som nå er min kone, flyttet inn på den forrige skuta på andre daten vår, 17. mai 2004. Hadde da en 50 foter som jeg bodde 5 sesonger i på Kongen i Frognerkilen. Vi kjøpte kjappt en leilighet men var sikker på at vi skulle kjøpe båt igjen så snart det lot seg gjøre. Det ble altså i disse dager. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 17.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2008 hehe... den kjøpte jeg! Henter den på onsdag 23. juli.Eier jobber på båtverksted og han har kjøpt den av sjefen sin for et par år siden, så denne er båten har vært i de beste hender i mange år. Vi seiler fra Halhjem på onsdag og setter kursen mot Oslo. Vil ellers legge til at hun som nå er min kone, flyttet inn på den forrige skuta på andre daten vår, 17. mai 2004. Hadde da en 50 foter som jeg bodde 5 sesonger i på Kongen i Frognerkilen. Vi kjøpte kjappt en leilighet men var sikker på at vi skulle kjøpe båt igjen så snart det lot seg gjøre. Det ble altså i disse dager. Nå ble jeg litt misunnelig her Sitér dette innlegget Link to post
Quris Svart 17.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2008 (redigert) Joda, lov å bli det. Men unn meg det litt også... Forøvrig var annonsen ganske underdrevet i forhold til utstyr og hva som er ombord. Riktignok er det ikke noe elektronikk, men har ordnet plotter på PC med håndoldt Garmin Etrex H for å mate med possisjon. Dette fungerer utmerket. Bruker laptop til det i år, men satser på å legge opp et mer permanent opplegg i vinter. Nå med mobilt bredbånd får jeg inn strøm, vind, bølger etc. rett på plotteren i de fleste farvann langs kysten. Kjekkt. Håper turen rundt kysten blir bra. Har bestillt godvær. Hvordan er Fram'en da? EDIT: ser du ser etter bytte? annonse Har hatt interesenter? Redigert 17.Juli.2008 av ComaX (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 17.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2008 (redigert) Har ikke oversikt over hele denne tråden, men hva med Nimbus 2600 i tillegg til de som er nevnt? Se dette Søket på Nimbus 2600 på finn.no Ellers lykke til med jakten! Redigert 17.Juli.2008 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
enter4u Svart 18.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2008 Joda, lov å bli det. Men unn meg det litt også...Forøvrig var annonsen ganske underdrevet i forhold til utstyr og hva som er ombord. Riktignok er det ikke noe elektronikk, men har ordnet plotter på PC med håndoldt Garmin Etrex H for å mate med possisjon. Dette fungerer utmerket. Bruker laptop til det i år, men satser på å legge opp et mer permanent opplegg i vinter. Nå med mobilt bredbånd får jeg inn strøm, vind, bølger etc. rett på plotteren i de fleste farvann langs kysten. Kjekkt. Håper turen rundt kysten blir bra. Har bestillt godvær. Hvordan er Fram'en da? EDIT: ser du ser etter bytte? annonse Har hatt interesenter? Båten ser fin ut den Kunne tenke meg kartprogram på pc selv jeg. Har mobilt bredbånd også Mulig jeg får solgt Fram'en til høsten da. Er en jeg kjenner som sier han skal ha den. Gjenstår bare å overtale kjærringas som visstnok er båtgal hun også Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 19.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2008 sitter her og tråler nettet for båter da. Så kom jeg over denne, og stusser litt over den lave hastigheten kontra hk. Kan det være feil propell eller noe? 240hk og 13 knop???? Er ikke dette en halvplaner da? Noen som vet noe om Comet Commander?? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...ll&tot=null Sitér dette innlegget Link to post
Frank Allan Svart 19.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2008 Legg til 100.000,- så får du en Wiking 28. Kjempe båt. Sitér dette innlegget Link to post
Frank Allan Svart 19.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2008 Legg til 100.000,- så får du en Wiking 28. Kjempe båt. Sitér dette innlegget Link to post
SilvioDante Svart 19.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2008 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=13418016 Flott båt tol desto flottere pris. tror eieren sli pper den på dagen Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 19.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2008 Her har du båt med god plass. sjekk Summer Family 27 Få tak i en med min 120 hk, så har du nok ca marsjhastigheten du er på jakt etter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.