Jump to content

Hvor skal dere i ferien da?

Leifer`n

Recommended Posts

Været bestemmer. Kan like gjerne bli en tur på svenskekysten som Sørlandet. Ingen planer, men målet er som i fjor Kragerø. Det klarte vi i fjor. Så langt i år ikke. Har kart ombord for hele Skagerak og Kattegat, så vi får se. Det viktigste for oss er ikke hvor langt vi kommer men at vi er ombord.

Hei Hansi,,,, ja dere får henge dere på oss da hehe... var vel din båt som sto ved sidenav min i vinter vel?? eller tar jeg feil :rolleyes:

Bor i Bamble og målet er Kragerø? Ja, det burde du vel kunne klare i løpet av noen uker?

Som sagt vi trives godt i Bamble / Kragerø skjærgården. Båten er i bruk hele året ( bortsett fra sist vinter som det motorelektriske ble oppgradert ). Har ikke lenger behov for de lange turene. Har vært opp og ned Sørlandskysten utallige ganger i snart 30 år. I tillegg har vi hytte i skjærgården og på fjellet som vi også bruker. Barna kommer og går, spesielt på sommeren slik at vi er ofte hjemmom.

Hei Hansi,,,, ja dere får henge dere på oss da hehe... var vel din båt som sto ved sidenav min i vinter vel?? eller tar jeg feil.

Jeg stod på Bryggeparken i Langesund sist vinter. Stod du der?? Skulle gjerne hivd oss på men har ikke ferie før i slutten av juli. Denne helgen blir det på Lille Arøya og litt vedlikehold på hytta. Har forresten vært der hele uken bortsett fra i går. Ha en fin ferie. Værmeldingen ser grei ut for neste uke.

Været bestemmer. Kan like gjerne bli en tur på svenskekysten som Sørlandet. Ingen planer, men målet er som i fjor Kragerø. Det klarte vi i fjor. Så langt i år ikke. Har kart ombord for hele Skagerak og Kattegat, så vi får se. Det viktigste for oss er ikke hvor langt vi kommer men at vi er ombord.

Bor i Bamble og målet er Kragerø? Ja, det burde du vle kunne klare i løpet av noen uker? :confused:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det viser bare for en flott skjærgård vi har her.

Bestemmer oss når vi har pasert Langøytangen hvilkevei det bærer.

Men vi har brukr 14 dager til Risør og brukt 14 dager til Mandal alt kommer ann på vinden.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...