Leifer`n Startet 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2008 (redigert) FREDAG 27-6-08 Ja da reiser vi 9 stykker fra Porsgrunn til Kragerø, Risør og Arendal denne helgen hvertfall,, Så får vi se hvor ferden går neste uke igjen, kommer bilder fra turen etter hvert ,.. GOD SOMMER TIL ALLE Redigert 27.Juni.2008 av DACAPO-9000-HT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 husk at det er kilsundsregatta i helgen bortmed tvedestrand. jeg skal over å glo . Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Thorlyn Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Turen går til min kones hjemtrakter i en 4-5 ukers tid Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
rover Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 I år blir det "øyhopping" i Sunnhordland..... Bømlo, Espevær, Fitjarøyene, Stord, Austevoll, Tysnes, .........osv. Og litt i Hardangerfjorden..... mmmm.... kjenner tarelukta allerede.... men må vente en uke.... Trawlere gjør det sakte:-) Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 er det noen her som skal til tvedestrand i helgen? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Leifer`n Svart 27.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 er det noen her som skal til tvedestrand i helgen? Kan godt hende vi dukker opp der,, Kjørere fra Porsgrunn og til Kragerø i dag kl 17:00 så får vi ta det derfra Sitér dette innlegget Link to post
daghb Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 (redigert) Tre uker i båt mellom Synnylvsfjorden og Vesterålen. Har aldri gledet meg så mye ti lferie noensinne. Rene ungen Redigert 27.Juni.2008 av daghb (see edit history) Sitér dette innlegget - Kulla 13,5 ft 2006, 9,9 hk Mercury 4T- Suzumar 265 med årer, Pyranha kano, to havkajakker Første båter:- Pioner 8, Rana 14, Hansvik 16 Link to post
Hansi Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Været bestemmer. Kan like gjerne bli en tur på svenskekysten som Sørlandet. Ingen planer, men målet er som i fjor Kragerø. Det klarte vi i fjor. Så langt i år ikke. Har kart ombord for hele Skagerak og Kattegat, så vi får se. Det viktigste for oss er ikke hvor langt vi kommer men at vi er ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Bor i Bamble og målet er Kragerø? Ja, det burde du vle kunne klare i løpet av noen uker? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Leifer`n Svart 27.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Været bestemmer. Kan like gjerne bli en tur på svenskekysten som Sørlandet. Ingen planer, men målet er som i fjor Kragerø. Det klarte vi i fjor. Så langt i år ikke. Har kart ombord for hele Skagerak og Kattegat, så vi får se. Det viktigste for oss er ikke hvor langt vi kommer men at vi er ombord. Hei Hansi,,,, ja dere får henge dere på oss da hehe... var vel din båt som sto ved sidenav min i vinter vel?? eller tar jeg feil Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Bor i Bamble og målet er Kragerø? Ja, det burde du vel kunne klare i løpet av noen uker? Som sagt vi trives godt i Bamble / Kragerø skjærgården. Båten er i bruk hele året ( bortsett fra sist vinter som det motorelektriske ble oppgradert ). Har ikke lenger behov for de lange turene. Har vært opp og ned Sørlandskysten utallige ganger i snart 30 år. I tillegg har vi hytte i skjærgården og på fjellet som vi også bruker. Barna kommer og går, spesielt på sommeren slik at vi er ofte hjemmom. Hei Hansi,,,, ja dere får henge dere på oss da hehe... var vel din båt som sto ved sidenav min i vinter vel?? eller tar jeg feil. Jeg stod på Bryggeparken i Langesund sist vinter. Stod du der?? Skulle gjerne hivd oss på men har ikke ferie før i slutten av juli. Denne helgen blir det på Lille Arøya og litt vedlikehold på hytta. Har forresten vært der hele uken bortsett fra i går. Ha en fin ferie. Værmeldingen ser grei ut for neste uke. Sitér dette innlegget Link to post
finne Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Det blir Dalslandskanal siste uka i juli God sommerferie til alle sammen Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Som sagt vi trives godt i Bamble / Kragerø skjærgården. SÅ enig, så enig, men ikke fortell det til noen hvor fint det er der! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Leifer`n Svart 27.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 (redigert) Nei da var det feil Båt hehe ok ha en fin ferie du også Hansi. Ja det har meldt kjempe vær fra neste uke,, så da får vi vel noen deilige dager Redigert 27.Juni.2008 av DACAPO-9000-HT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ancas Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 I år blir det kanalferie i England Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
SandAnker Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Her blir det nok svenske kystenb, evnt sørlandet, kommer veldig ann på været. Sitér dette innlegget Link to post
Hans_K Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Det blir "tre veckor i Bohuslän" på oss i år. Gleder meg til å komme tilbake, er litt for lenge siden sist. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Været bestemmer. Kan like gjerne bli en tur på svenskekysten som Sørlandet. Ingen planer, men målet er som i fjor Kragerø. Det klarte vi i fjor. Så langt i år ikke. Har kart ombord for hele Skagerak og Kattegat, så vi får se. Det viktigste for oss er ikke hvor langt vi kommer men at vi er ombord. Bor i Bamble og målet er Kragerø? Ja, det burde du vle kunne klare i løpet av noen uker? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det viser bare for en flott skjærgård vi har her. Bestemmer oss når vi har pasert Langøytangen hvilkevei det bærer. Men vi har brukr 14 dager til Risør og brukt 14 dager til Mandal alt kommer ann på vinden. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Hans_K Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Vår pers er 3 døgn fra Smögen til Lysekil, med forflytning hver dag og overnatting forskjellig sted hver av nettene ... Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Vår pers er 3 døgn fra Smögen til Lysekil, med forflytning hver dag og overnatting forskjellig sted hver av nettene ... ------------------------------------------------------------------------------------------------ For et stress, eller var du uheldig med naboene????? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Leifer`n Svart 27.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Legg gjerne igjen noen bilder da,, så vi får se hvordan det er på plassene der de forskjellige har vært, gjerne noen ris og ros linjer også.. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Det blir Dalslandskanal siste uka i juli God sommerferie til alle sammen Hei. God tur dit Dalandskanal. Vi hadde flott 3 uker båtferie i Dalslandskanal 2006. http://www.deafboatclub.com/konvoi/fellesferie1.htm Vi skal mulig første uke i Oslo i oslofjord, etter til Hvaler .videre til Svensk-kysten. Neste uke vi er ferie. At-le Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Det var flott dokumentasjon, At-le! Jeg starter ferien i dag, og planen er å gå mot Koster i morgen formiddag, men, været bestemmer - kanskje det blir den norkse siden først. Sitér dette innlegget Link to post
Catlina Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Ut fjorden og til høyre. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Island, så Kragerø Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.