Grisli Startet 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2008 Noen som vet? Skal ha til en perkins 4 107, men universal diesel klarer ikke å skaffe det jeg trenger... Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Utrolig at Universal diesel som er Perkins forhandler ikke klarer å skaffe filter til en Perkins. Uansett her er en forhandleroversikt. Sitér dette innlegget Link to post
Grisli Svart 27.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Rett skal være rett... det er giroljefilter jeg trenger, og det er ikke et perkins gir. (thames heter det, og det er vel fra ca 1962-63) Men.. det viser seg at det dieselfilteret jeg har kjøpt hos universal diesel egentlig er litt feil, og hadde det vært helt riktig, ville det vært identisk med giroljefilteret. Desverre funker ikke dette filteret på holderen til girolja, men det passer sånn nogenlunde i dieselfilterholderen... Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 28.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2008 Filterteknikk er ikke borte, men de har flytte ut av Oslo, retning lillestrøm, fetsund eller den siden, vi bruker de på jobben så hvis du ikke får tak i dem så bare kom innpå igjen så skal jeg finne telefon/adresse for deg Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.