Polarn Startet 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2008 Hva er deres erfaring med de ulike bryggesjefene rundt omkring. Dagligleder på brygga jeg har er sånn passe slapp,men alikevel tilstede hele tiden. Vi fikk nye brygger i april. Han har fremdeles ikke greid å montere strøm og vann. Det han HAR klart er å legge en jævlig lang skjøteleding med en del utak på,hehe. Bedre enn ingen ting. Men personlig er jeg mer avhengig av ferskvann til vask av båt o.l. Tar han det ikke i år bler det neste år eller året etter det.... alt etter som det passer han. Hvordan er deres da? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
fiskebat Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Litt innhabil men det er slik det gjøres i dag , helt opp til regjerignsnivå , når alt som skal gjøres og hvor mye penger som er bevilget så er det ut i fra en 2 til 4 årsperiode . Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 27.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2008 Kansje han er passelig slapp i tjenesten fordi han ønsker å slippe slike verv.. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 28.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2008 Har dere lignede bryggesjefer? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Grand Banks jr Svart 28.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2008 Nei, hos oss ser det ut til at ting går raskt og blir gjort ordentlig. Men så har vi et styre som er veldige aktive og interesserte. Kanskje forskjellen er at det virker som høy grad av samhold og sosialt når ting først blir gjort? (Dugnad med positivt fortegn) Ca 100 plasser i dag. Muligens dette skal dobles snart (ett år?) - og da for vi se hvor raskt ting evt går... Har ennå til gode å ringe for å spørre om noe og møte en negativ tone: dvs alltid positive (i alle fall når jeg har ringt) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Polarn Svart 28.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2008 Problemet hos oss er at det er privat, ingen båtforening eller felles dugnad. Her ordnes alt via han Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.