Hydrolift Startet 29.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2004 Jeg vurderer å kjøpe en Nor-Dan Puma, men får ikkke mulighet til å prøve den fordi den befinner seg langt vekk fra der jeg bor. Er det noen som har en slik båt som jeg kunne få se på og helst prøvekjøre? Jeg vil gjerne vite hvordan båten jeg vurderer er før jeg evt. kjøper den. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 29.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2004 Jeg vurderer å kjøpe en Nor-Dan Puma, men får ikkke mulighet til å prøve den fordi den befinner seg langt vekk fra der jeg bor. Er det noen som har en slik båt som jeg kunne få se på og helst prøvekjøre? Jeg vil gjerne vite hvordan båten jeg vurderer er før jeg evt. kjøper den. Kanskje du burde opplyse om hvor du bor? Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 29.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2004 Hydrolift: "Jeg vurderer å kjøpe en Askeladden 2505, men får ikkke mulighet til å prøve den før ca. 1. juni. Er det noen som har en slik båt som jeg kunne få se på og helst prøvekjøre? Jeg vil gjerne vite hvordan båten jeg vurderer er før jeg evt. kjøper den." - Hvis det er det står mellom en Askeladden 2505 og en Nor-Dan Puma, så bør pumaen være førstevalget. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.