skippy Svart 1.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2008 Slik har jeg fotografert over tusen skip uten at noen har brukt fløyta. Hei Pallemann. Interessert i Norske båter??? Tror jeg har en link fra en Tysker som har samlet di fleste norske båtene med historien bak. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 1.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2008 4-5 knop er jo fort.Båten min har en marsjfart på ca 4,5.. Ja, ja... Alt hjelper... mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
knutza Svart 1.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2008 Ferga hadde hele fjorden og manøvrere på: 10 sjømil til styrbord, og 4 til babord, minst. Jeg holder meg alltid lang unna denne ferga, de kjører sin faste rute uansett og gir blanke i alt annet på sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 2.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2008 Har funnet det ut, både ombord i min båt, og ombord i andre båter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.