Suzuki Startet 29.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2004 Jeg har sitti og lest om alle dere som har vært i gang med pussen, men ettersom det har vært mest bæsjebleier og kozzing med vårt nye mannskapsmedlem, har det dratt ut. Idag var det imidlertid min tur. Sender etpar situasjonsbilder.. INITUM i Vinterdrakt idag 16.20 Etter avduking så INITIUM sånn ut kl 16.47 Som den observante kan se, er det noe som må utføres. Bla.a står motoren min her: Heldigvis er det snart bare ombordheising som mangler, motoren som skal benyttes er i garagen, ( Hei Ooma ) og er nesten klar til installasjon. Satser på kran før påske... Suzuki - nettopp ferdig med vårens vakreste eventyr...... Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
jada Svart 29.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2004 Og på de 27 minuttene ser det jo ut som om du har klart gjøre ferdig vårpussen på skroget. Riktig så fint og blankt. I alle fall på bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 29.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2004 takk Jada ! Synes slett ikke det er ille til å være over 32 år gammel... Noen småsår er det da... og riper og hakk og sånt men...... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
MS Victoria Svart 29.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2004 Nå begynner moroa for mange. Her i Kristiansand var det vårlig i dag og jeg regner med at det begynner å krible hos noen og enhver. Moro å se når flere og flere presenninger fjernes og folk er i gang med klargjøringen. Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 29.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2004 Fredag! Da er jeg utpå, hvis ikke noe skjærer seg nå på tampen. I dag starta motoren også - i år som i fjor... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.