Jump to content

går det an å skifte fra 4 vinger til 3?

Rui lui

Recommended Posts

hva må jeg evt passe på?

At den propellen du monterer på har rett "størrelse" (diameter og stigning) i forhold til båten din. Forutsetter selvsagt at eventuell boring/kon er samme om det er relevant

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Hvis propellen din er bare litt rufsete burde du vurdere å rette feilene på din gamle.

Jeg har akkurat hatt mine propellvinger til retting og igjennfylling av et par groper og det kom på en drøy tusenlapp.

Måtte ta av vingene (fast/vribar) og levere disse på verkstedet selv, og inne på verkstedgulvet lå det mange propeller som jeg aldri i verden trodde det var håp for men de var fullt reparerbare iflg. verkstedeieren.

Det blir jo litt den gærne veien å gå fra fire til tre vinger hvis din gamle firevingede er beregnet og fungerer fint for din båt. :smiley:

Redigert av M/Y LUCIELLE (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...