Speedsjark Startet 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2008 (redigert) x Redigert 30.Juni.2008 av Kombisjark (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Det står jo i anonsen at det er en Sollux! Sitér dette innlegget . Link to post
lippert Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Velkommen til forumet. Det er ofte enklere å legge ut en direktelink. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Walter_S Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Det står jo i anonsen at det er en Sollux! Ikke fått opp øynene ordentlig, elgvin? Annonsetekst: "Dette er ikke en sollux, men et annet merke..." ;o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
moosewine Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Beklager hvis det irriterte det deg, men under info står det: merke Sollux Sitér dette innlegget . Link to post
moosewine Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Det er ofte enklere å legge ut en direktelink. Mente jeg leste noe info at det ikke var lov å legge ut anonselinker lenger! Sitér dette innlegget . Link to post
Jens_P Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 (redigert) Annonsetekst: "Dette er ikke en sollux, men et annet merke..." ;o) InfoType Yrkesbåt/Sjark/Skøyte Merke Sollux Modell Kombisjark Årsmodell 1984 Lengde (fot) 21 Dere har rett begge to!!!! Redigert 29.Juni.2008 av Jens_P (see edit history) Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
moosewine Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Dere har rett begge to!!!! Jeg er jo ikke blind selv om jeg er glad i både elg og vin ...tok vel bare en litt for kjapp titt på anonsen...så en gang til nå og det virket jo som en veldig gøyal båt, men har ikke peiling på hvem som har laget den! Sitér dette innlegget . Link to post
Grand Banks jr Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Velkommen Kombisjark! Ser ut som en praktisk båt det der. Ser litt "svensk" ut, men mer enn det vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Speedsjark Svart 29.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 (redigert) x Redigert 30.Juni.2008 av Kombisjark (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Mente jeg leste noe info at det ikke var lov å legge ut anonselinker lenger! Dette har du sett i regler for Åpent forum. Mulig at det kan være noe uklart hva som egentlig menes, men det vi ønsker å unngå er at forumet benyttes til markedsføring av en båt man har for salg på Finn. Å spørre ang. en båt man vurderer å kjøpe er helt ok. Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Fikk et tips om å forsøke å spørre på BAATPLASSEN om dette emnet, men... Er dette seriøst??? Synes det skrives mye tull her... Prøver kanskje litt til... Beklager at det ble litt tull! Tror nok at hvis du venter litt utover kvelden når folk kommer tilbake fra helgetur og søndagstur at det vil være noen som kan gi deg svar på spørsmålet ditt! På ettermiddagstid er det vel bare sånne som meg som er bortreist på jobb og ikke kan vente med å komme meg ut i båt som surrer rundt på nettet for å få ventetiden til å gå(bare 2 dager igjen)! Sitér dette innlegget . Link to post
Al Capone Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Velkommen til forumet Kombisjark Må ikke gi opp så fort Kombisjark, ser du har fjernet innleggene dine. Er seriøst forum dette,og du vil nok få svar på spørsmålet ditt. At man fleiper litt med hverandre er vel ok. Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Synes det likner en Myra Sitér dette innlegget Link to post
Speedsjark Svart 29.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 (redigert) x Redigert 30.Juni.2008 av Kombisjark (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 Kanskje Malo? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.