TB2855 Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Jeg syns faktisk Anfield er vinneren her. Spillernavn blir litt flyktig men Stadion lever evig. Jeg og synest Anfield er best. Men stadioner varer evig??? Du er vel klar over at Liverpool skal bygg nytt stadion og at Anfield Road navnet blir byttet ut. Trist MVH Liverpool supporter siden jeg fekk meg Liverpool bag i julegave som 10 åring. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Brynjar Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Du kødder?? Det hadde jeg ikke hørt nei. Trist for fansen, Anfield er en institusjon i fotballhistorien. Navnet mister nok ikke sin mening heller så jeg hadde ikke vært redd for å ha det på båten. Hehe, jeg fikk ei bok om The Busby Babes i 7-8 års alderen og har siden dengang vært M-U fan. Riktignok ikke helt blodfan men det har nå alltid vært "mitt" lag. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Hallaron Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Anfield må jo være tingen, da kan du må stort alvor, og 100% sannferdig, hevde at du er kaptein på Anfield.... (Øverli/Pondus) Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Petterøe Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Kall båten "Shankly", og jolla "Son of Shankly" Sitér dette innlegget Link to post
Horst Svart 9.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2008 Båten er døpt "ANFIELD". Ser ganske bra ut, måtte velge blå skrift da det passet best med fargene i båten. Angrer litt på at jeg ikke valgte rødt, men det får stå sin prøve en stund til. Sitér dette innlegget Link to post
Horst Svart 18.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Anfield ble solgt i 2009. Nå er imidlertid en y seilbåt kjøpt inn. Lurer på hva jeg skal kalle den? Anfield II blir vel kanskje feil. Alternativet er å beholde "True Love" som den heter, evt. slenge på et LFC merke :-) Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Hva med Anfield Sea?;) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Foreslår "YNWA" Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Mulligan Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Follo? Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Blir det galt som liverpool supporter å kalle båten for Fernando9Torres, Gerrard eller Anfield? Torres!!!! Da må du være chelski supporter! Kall skuta for Shankly!! Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 (redigert) Foreslår "YNWA" You'll never win anything...? Redigert 18.Juli.2012 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 liverpool= Leverbasseng på godt "pettersolbergnorsk" Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
cosmic Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 liverkusen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.