steinartorsvik Startet 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2008 Hei, I ferien har jeg og fruen (mest meg) lyst å se norskekysten. Hvor lang tid kan man forvente å bruke på en kosetur Tromsø - Oslo (en vei) i en seilbåt? Har noen tips om nettsider / blogger om folk som har tatt denne turen / evt deler av den? Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 det blir sikkert en veldig fin tur , jeg har reist den strekkningen tidligere men med litt støre båt,det var en veldig fin tur . Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 30.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2008 Har seilt den strekningen riktignokk motsat vei på 9 dager men da blir det ikke så mye tid til kos. Tar du tre uker til turen får du tid til en masse kos. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 30.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2008 (redigert) Her er en fin side med loggbok for bl.a Oslo-Tromsø: S/B Sjøblomsten . Disse brukte 17 dager på turen. Enzo her på forumet har også tatt den turen, send en IM til han. Redigert 30.Juni.2008 av knutza (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.