Jump to content

Trident batterilader, innstilling av brytere

Solesvik

Recommended Posts

• 1 måned senere...

Ingen som slik lader ombord , min virker ikke den. Bare står å klikker når jeg setter på on (power ),lader ingenting.Har prøvd å la den så litt for å se om den skal stille seg inn eller føle seg ferdig på tempen, men nada . Begynner å lure om den er iorden ,selv om jeg henta den i butikken idag . Litt lei av å plundre med div ting som skal være så flott å fint ,værtfall i pris. Trudde nesten det ikke var lov å selge noe nå jeg , uten norsk manual .

Tine III

Redigert av Tine III (see edit history)

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Flak selger den laderen, og her kan dere finne brosjyren på 40A modellen: http://webserver.flak.no/vbilder/13530.pdf

Sikkerrt mye lik deres vel? Jeg har sett klarere brukermanual :rolleyes:

Side 25 står det litt om innstillinger av de 6 dip switchene. Nr 4,5 og 6 har med batteritype (ladespenning/forløp) å gjøre.

Nr 2 og 3 kan dere drite i ser det ut til. Nr 1 skal slik jeg forstår det stå til off ved lading. Så klar og tydlig denne er så kan det vel ikke misforståes :lol::wink:

Redigert av OLPI (see edit history)

Kjempe greier,da ser det ut som at alle kan stå off da til vanlig bruk og til vanlig syrebatterier. Funker nu ,men det var mye greier .Godt vi har Baatplassen , takker for hjelpen .Da drar vi på tur , ikke det beste været men pytt pytt

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...