Faxen Startet 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2004 Hei. En kollega av meg har fått hull på sin 19 år gamle bensintank. Sitter i en Skipsplast, så den er ganske skreddersydd. Skipsplast har ingen tank, som passer. Er det noen som vet om en ...eller flere som sveiser tanker, enten alu eller syrefast/rustfri? Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Kjelli Svart 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2004 De fleste mekaniske verksted sveiser etter mål og ønske. Fikk nettopp sveiset en på 380l til min båt, kom på ca. 9000,-. mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2004 Fikk nettopp sveiset en på 380l til min båt, kom på ca. 9000,-. mvh Kjelli Dæven døtte mæ, det koste pæng i Norge... Skal nå få laget meg en ny septik til Stauden og det koster meg ingenting, vel kanskje ei lite flaske da... til han som gjør jobben ... Lurer da på hvor stor bør den være ??.. Plass er ikke noe problem... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.