Stingray650 Startet 30.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2008 Hei, Hvor stort (antall ampere timer) trenger en for og dra i gang en Yamaha 100hk 4-takt? Noen der ute som har et fornuftig svar på dette? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 30.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2008 Tja, hvor fornuftig svaret er vet jeg ikke, men til min nye 90hk Suzuki 4-takter så satte leverandøren/forhandleren inn et 75A batteri. Det har vært nok for meg og mitt bruk som er til oppstart, men også bruk av kartplotter og/eller ekkeolodd og lanterner ifjor og så langt i år. Kikket en dag i instruksjonsboken og der stod det vel at batteriet skulle vært mye større enn 75, tror det stod over 100A, men som sagt så er jeg ikke klar over at jeg har et problem. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Hansi Svart 30.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2008 På min F-100 har jeg et 75 ampere batteri. Holder i massevis til start, lanterner, ekkolodd og plotter. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordrafting Svart 30.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2008 Til mine F350 bruker jeg 1 stk optima rød til hver motor. Og 1 stk gult til forbruk. Sitér dette innlegget Har nå to yamaha F350 i drift på samme båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.