jumbo Startet 30.Juni.2008 Del på Facebook Startet 30.Juni.2008 (redigert) Det nermer seg årets "langtur" med båt. Som alle tidligere år, går turen til Bømlo. Med base i inværfjorden hadde jeg tenkt å ta en todagers-tur, gjennom Røyksundkanalen og Kuleseidkanalen og videre til Espevær, med kansje en overnatting der, før turen går videre til langevåg og oppigjen til innværfjorden. Så det store enkle spørsmålet, får man bensin på Espevær? Redigert 30.Juni.2008 av jumbo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
daghb Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 Det står så på havna.com Har aldri vært der selv så sjekk direkte - telefonnummeret står oppgitt på siden hvor lenken fører til. Sitér dette innlegget - Kulla 13,5 ft 2006, 9,9 hk Mercury 4T- Suzumar 265 med årer, Pyranha kano, to havkajakker Første båter:- Pioner 8, Rana 14, Hansvik 16 Link to post
Vidar'n Svart 1.Juli.2008 Del på Facebook Svart 1.Juli.2008 (redigert) Heisann Joda, på Espevær får du både Bensin og Diesel, du finner det på hovedkaien ved butikken og Puben...... Pub , joda ny hyggelig pub har de også fått der ute. (Var å sjekka den i helga) God tur og ha en fin ferie. Redigert 1.Juli.2008 av Vidar'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jumbo Svart 1.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2008 Tusen hjertlig, begget to. Holder på å planlegge litt, må passe på at damen alltid har noe godt i tanken. Så jeg har laget et bensin-budget i excel. så fyller jeg bare inn med distanse og liter når jeg bunkrer og får en ganske god oversikt over hvor mye suppe som går med på forskjellig type kjøring.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.