Baso Startet 30.Juni.2008 Del på Facebook Startet 30.Juni.2008 Vi skal på 3 ukers båtferie og regner med å gå sørover til Bergen i år Går fra Ålesund til Måløy og tar en dag av gangen til vi ender opp i Bergen Jeg vet det er masse fine plasser men hadde vært fint med noen tips om hvor det er mest båter med barn slik at lettmatrosen finner nye kompisser med gummibåter Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 Kalvåg og Florø er vel 2 dei største plassene... Elles synes eg verlandet/bulandet er vert et besøk... Sitér dette innlegget Link to post
Baso Svart 1.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2008 Florø og Lindås er planlagte stopp da vi skal besøke gamle kjente der Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 Skal i bryllup i Florø 12.juli. Satser på å ankomme dagen før rundt lunsjtider. Kan vi regne med at det er problemfritt å finne plass i gjestehavnen, eller bør vi ta en eller annen form for foholdsregler for å finne et sted å ligge? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Stian_Matros Svart 5.Juli.2008 Del på Facebook Svart 5.Juli.2008 Korssund ved Askvoll er jo en flott plass, litt trang innseiling fra nord, men veldig koselig plass. http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=8&am...0&scrollY=0 Så har man Rugsund som er en koselig plass. Se http://www.rugsund.com/ God Tur ;-) Sitér dette innlegget -2007 Jans Entry 25' Halvfabrikat prosjekt, på sjøen i år?? Link to post
-Matros- Svart 5.Juli.2008 Del på Facebook Svart 5.Juli.2008 Florø og Lindås er planlagte stopp da vi skal besøke gamle kjente der Festo og Kjelstraumen er vell noen steder som er verd og besøke tror jeg? Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Diesel248 Svart 5.Juli.2008 Del på Facebook Svart 5.Juli.2008 Stabben Fyr Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.