Rastløs Startet 30.Juni.2008 Del på Facebook Startet 30.Juni.2008 - tenkte jeg skulle sjekke vann nivået på batteriene i helgen, men lokkene sitter jo helt fast, og plasten gir seg hvis jeg prøver å bruke "ikke tilpasset verkøy" Finnes det egne "battericelle åpnere " ? Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 Og du er sikker på at det ikke er et lukket vedlikeholdsfritt batteri du er eier av??? Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 30.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 ehh nei jeg tor ikke det. Det er jo 4 runde lokk med kryss spor i, og jeg trodde alle batterier måtte ha ettersyn jeg. Selv om de er nye av året. Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 4? Ikke 6? Bruk et kronestykke i kryssporet. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 Hei. Er det slike Sønnak Nautilus Freeline batterier du har? Disse er vel ment å være "vedlikeholdsfrie" (når det gjelder syre), og er vel ikke mulig å åpne for vannpåfylling i og med at toppen er slik bygget opp? Riktignok har de et krysspor for hver celle, men det er vel ikke til å skru opp, selv med et kronestykke? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Håp Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 Mine Nautilus Freeline er 5-6 år gamle, med svart topp og 6 korker med krysspor som åpnes for etterfylling av vann. Har også et Freeline Combi (et år gammelt) hvor korkene sitter i en plate som vist på bildene du har. Her løftes hele platen av for etterfylling. Men kanskje det finnes både vedlikeholdsfrie og ikke vedlikeholdsfrie av Freeline?? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 Det er ikke lenge siden jeg skrudde opp toppene til batteriene i X-en. Batteriene har flush-propper med krysspor. Åpnes med en mynt eller liknenden- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.