FastBoater Startet 1.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2008 Hei tenkte jeg skulle lage et inlegg med bilder og tekst over forskellige plasser fordi jeg jobber overalt i blindleia så jeg skal ta non bilder Men nå må jeg på jobb neste stopp Gamle hellesund Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 1.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2008 Siden du er i bransjen, kan du svare på oppdrettsanlegget utforbi Gamle Hellesund ved Risholmen, er passasjen langsmed land farbar i år? Når jeg var der i fjor var det strekt tau i land fra mærene, uten merking. Jeg var ca 2 meter fra å kjøre over dette tauet i fjor...særs ubehagelig. Så ikke merking i år heller, men kjørte annen vei.....Risholmen er en perle. Ellers ser jeg frem til mange flotte bilder i denne tråden Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 1.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2008 tror de er fjærna for de har flytta noen av mærene Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 2.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2008 var på hytta i går og satt på brygga og så utover og så på solnedgangen men rakk ikke ta bilde av den for kameraet stod på lading Når jeg kjørte ut fra brygga i går Der er den virkelige Skottevika Driver med motiv lakering også det nede i høyre hjørne er egentlig ikke der Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 2.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2008 Her er film når jeg kjører inn i Gamle Hellesund Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.