gruff Startet 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2004 Skal skifte ut en del skottduk av pusetype med skikkelig skottduk. Har røska ut det gamle, men det sitter en del lim igjen på glassfiberen. Hvor nøye er det å få vekk alt, holder det å ta det som er løst og ujevnt, eller må jeg gå på med malingfjerner, aceton, stålbørste, skrape og annet verktøy, og ta vekk rubbel og bit? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2004 Ville nok tatt vekk alt tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2004 Jeg har limt opp endel skottbekledning som har løsnet. Dette er med et tynt skumgummilag på baksiden. Når jeg limte det på plass, klinte jeg bare kontaktlim på skrogsiden så langt jeg rakk. Gjorde ikke noe for å fjerne gammelt lim etter skumgummi. Dette sitter fortsatt etter noen år. Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2004 Skal skifte ut en del skottduk av pusetype med skikkelig skottduk. Har røska ut det gamle, men det sitter en del lim igjen på glassfiberen. Hvor nøye er det å få vekk alt, holder det å ta det som er løst og ujevnt, eller må jeg gå på med malingfjerner, aceton, stålbørste, skrape og annet verktøy, og ta vekk rubbel og bit? Har god erfaring med LIMTVÆTT fra Casco, fåes kjøpt i fargehandler. Den tar også bort sorte stiper av sko på glassfiberen. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2004 du trenger bare ta vekk det grovste. Brukt en stålbørste og skrap vekk det du får bort, resten kan bare henge dersom du skal ha skummgummi bakside på skottbekledninga (titanduk). Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.