index Startet 1.Juli.2008 Del på Facebook Startet 1.Juli.2008 Er det noen som kjenner til butikker med båtustyr i sentrale København? Jeg skal tilbringe noen dager der i ferien, og da hadde det vært greit med noe annet enn bare klesbutikker å kikke i... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
MajorAndy Svart 1.Juli.2008 Del på Facebook Svart 1.Juli.2008 Hopla - se hvad arkivet gemte...: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=37657 Andy Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2008 Se det ja! Synd det ikke ligger midt i shoppingstrøket , men jeg finner nok frem likevel. Hvis jeg får tid da... Takk for tipset! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Servicemannen Svart 2.Juli.2008 Del på Facebook Svart 2.Juli.2008 Har vært innom disse butikkene i Køben og ikke sett andre varer en dem som norske butikkene har og prisen er ikke lavere. Man kan finne litt forskjell på utvalg i tyskland men i USA har vi en annen marked. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
MajorAndy Svart 2.Juli.2008 Del på Facebook Svart 2.Juli.2008 Har vært innom disse butikkene i Køben og ikke sett andre varer en dem som norske butikkene har og prisen er ikke lavere. Man kan finne litt forskjell på utvalg i tyskland men i USA har vi en annen marked. Jeg er helt enig - men det samme argument har da ikke hindret min kone i at shoppe grundigt igennem i tøjbutikker i både Norge og Sverige... Andy Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 3.Juli.2008 Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Som båtägare med hamnplats i Malmö så kan jag bara hålla med om att det inte är några större fynd att göra i Köpenhamn. Det mesta liknar vad vi (och förmodligen ni Norrmän) har på hemmaplan, och priserna är ja snarare högre i Danmark. Men söker Du ett brett sortiment och en stunds förströelse medan hustrun besöker Magazin du Nord så ta en taxa till Kastrups Lystbådshavn, där finns en mycket välutrustad båttillbehörsaffär. Sitér dette innlegget Link to post
Nikk Svart 17.Juli.2014 Del på Facebook Svart 17.Juli.2014 Hei. Er det noen som vet om en butikk i København som fører Rutgerson utstyr? Trenger å få fatt i noen nye avlastere, og seiler innom København i morgen (sannsynligvis Tuborg havnen). Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 18.Juli.2014 Del på Facebook Svart 18.Juli.2014 Jeg kan desværre ikke hjælpe. Der lå en o Vordingborggade relativt tæt på Tuborg Havn, men den er lukket. Det internet ved du... Både Rungsted havn og Helsingør har udstyrsbutikker så det ville måske være værd at tage en telefon til dem hvis du skal den vej op. Sitér dette innlegget Link to post
Nikk Svart 18.Juli.2014 Del på Facebook Svart 18.Juli.2014 Takker. Fant ikke noe i København, men har funnet en i Helsingør som fører det jeg trenger. Stopper der på vei nord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.