Giggen Startet 1.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2008 nå føler jeg meg litt dum men hva er det fremste stempel på min ny innkjøpte snekke ..er det fremste i kjøreretningen . skal stille tenningen og da skal det fremste være på topp når jeg setter merke på svinghjulet . Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig stempel Marna .Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK i tittel er forbudt. For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 1.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2008 Denne link til Marna bør kunne hjelpe deg. Sitér dette innlegget Link to post
Pcg Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 det stemplet som er foran vel... mot kjøreretningen tror jeg :) ja hørt noen rykter om at båten går som ei klokke og at cabinen ble bra? he he.. har spioner overalt :) sees snart Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.