Birchwood 320 Startet 30.Mars.2004 Del på Facebook Startet 30.Mars.2004 Prøvde å lete etter hvordan en kobler opp en drivstoff måler / tankmåler.. Noen som vet kor eg finner dette.. Min tankmåler er det 2 ledninger ut av.. Hvilken skal hvor Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Hulda Svart 30.Mars.2004 Del på Facebook Svart 30.Mars.2004 Det er en leder som skal fra tenning til instrument + (på instr.mentpanelet) fra - instrument til tankmåler (giver på tanken) fra den andre polen på giveren og til felles - (minus). Når du skrur på tenningen vil instrumentet vise nivået på tanken. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 30.Mars.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2004 Tusen takk.. nå kan eg koble i morra.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Birchwood 320 Svart 31.Mars.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2004 Det er en leder som skal fra tenning til instrument + (på instr.mentpanelet) fra - instrument til tankmåler (giver på tanken) fra den andre polen på giveren og til felles - (minus). Når du skrur på tenningen vil instrumentet vise nivået på tanken. Vel.. dette var jo ikke selvsakt for meg da.. Der var en S og en I.. Hvilken er hvilken.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Compromise Svart 31.Mars.2004 Del på Facebook Svart 31.Mars.2004 Hei. I skal til tenningen(+) S skal til tankgiveren I tillegg skal det nok en jordledning på instrumentet (cnd). /Per Sitér dette innlegget /per Link to post
Birchwood 320 Svart 31.Mars.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2004 Stemmer der var vel en G der også... Spiller det noen rolle hvilken av dem på tanken eg eg kobler hvor.. Begge er tilsynelatende svarte.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Compromise Svart 31.Mars.2004 Del på Facebook Svart 31.Mars.2004 Stemmer der var vel en G der også... Spiller det noen rolle hvilken av dem på tanken eg eg kobler hvor.. Begge er tilsynelatende svarte.. Hvis du har to ledere fra giveren så vil jeg tro at den ene skal til G og den andre til S. Hvem som kobles hvor spiller nok ingen rolle. Det værste som skjer er nok at instrumentet slår ut feil vei, eller ikke i heltatt. Du må i tillegg ha jording til G (kan sikkert tas fra et annet instrument eller felles jordingspunkt). En liten ting: Har du amerikansk båt (med amerikansk giver) så kan du ikke bruke europeisk instument. :nono: Det har jeg brent meg på. Instrumentet slår da enten ikke ut, eller så slår det ut feil vei. Lykke til. /Per Sitér dette innlegget /per Link to post
eysteind Svart 31.Mars.2004 Del på Facebook Svart 31.Mars.2004 skal også montere dieselmåleren, og det gikk vist litt fort med demonteringe. Eller så er det blitt så lenge siden at eg har gløymd det. På instrumentet er det tre punkter(i tillegg til belysning): en +, en - og en U. På giveren er det to ledninger. Kan det stemme at den ene ledingen skal på jord mens den andre på U. Og + på tenningsnøkkel og - på felles jord? Vil helst vere sikker på at det er rett fordi det blir vanskelig å komme til senere.. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 31.Mars.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2004 Hvis du har to ledere fra giveren så vil jeg tro at den ene skal til G og den andre til S. Hvem som kobles hvor spiller nok ingen rolle. Det værste som skjer er nok at instrumentet slår ut feil vei, eller ikke i heltatt. Du må i tillegg ha jording til G (kan sikkert tas fra et annet instrument eller felles jordingspunkt). En liten ting: Har du amerikansk båt (med amerikansk giver) så kan du ikke bruke europeisk instument. :nono: Det har jeg brent meg på. Instrumentet slår da enten ikke ut, eller så slår det ut feil vei. Lykke til. /Per Jepp Amerikansk båt , men det er originalt instr. og giver.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.