HansT Startet 1.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2008 Er det noen som vet om systemrens "løser" opp større rustflak som løsner fra kjølekanaler og sånn?har kjørt systemrens i motoren i dag og skal la dette så i en stund.men før jeg gjorde dette så tok jeg ut tappe skruen på blokka og spylte jeg igjennom kjølesystemet på motoren med vann,da måtte jeg stake opp for å få ut vann og da kom det er del rust og lignene ut men er redd for at det er større flak som kan ha satt seg fast inne i kanalene på motoren.derfor lurer jeg på om systemrensen løser opp disse så det er mulig og få ut det meste uten og måtte skru fra hverandre motoren? Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig spørsmål ang. Systemrens .For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 2.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2008 Det tror jeg det gjør. La et bend med slange og slangeklemme(ikke syrefast) til rengjøring oppi bøtta med systemrens et par døgn, da jeg holdt på med sjøvannskretsen. Det var bare det blåmalte med skruen igjenn av slangeklemma etterpå. Bendet i støpegods var like fint. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.