propell Startet 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2004 Hei! Skal skifte dekorstriper og bokstaver på en Draco 21,87 mod. Etter hva jeg har hørt er ikke disse å få kjøpt hos Windy/Draco lenger og vurderer å få de laget hos et reklamebyrå etter mal evt. lakke selv. Lurte på om noen vet en fargekode/navn som er blitt brukt på den mørkeblå stripa og de røde bokstavene,slik at det blir mest mulig likt de orginale ? Sitér dette innlegget Link to post
MS Victoria Svart 31.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2004 Gjorde dette for noen år siden på min Draco 2100. Skiltfirmaet som lagde den nye dekoren fikk se og ta en prøve av den gamle og valge ny folie i tilnærmet samme farge. Folie finnes i endel standardfarger og det er normalt ikke noe problem å få fatt i den du trenger. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 1.April.2004 Link til dette innlegget Svart 1.April.2004 Jeg ville tatt kontakt med Draco/Windy først for å høre hva dem kan hjelpe deg med. Kanskje får du den hjelpen du trenger der... Vi har selv hatt en Draco 21 -87 modell og likte båten kjempegodt. Lykke til med prosjektet, dekoren gjør mye med båten! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.